سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی به عنوان یکی از سازه های خوب و پرفروش در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان اتوماتیک به کار می رود.

این نوع سقف ها به دلیل داشتن تنوع در رنگ و طرح امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. با استفاده از این نوع سقف ها به راحتی می توان حیاط منزل خود را با یک پوشش ایده آل به فضایی آزاد و دلنشین تبدیل کرد. همچنین با انتخاب این مدل سقف ها می توانید استفاده بهینه ایی را از فضای خانه خود داشته باشید.

از سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی چه استفاده ای می شود ؟

سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی به نوعی یک سقف سازه ای می باشد که از جنس پارچه یا پوششی فلزی می باشد.از سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی به منظور سایه بان و یا پناهگاه جهت محافظت از شرایط آب و هوایی مانند آفتاب، تگرگ، برف و باران استفاده می شود. در طراحی این سایبان ها پایه هایی برای نگهداشتن سایبان تعبیه شده است. گاه سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی را به شکل یک آلاچیق طراحی می کنند. لازم به ذکر است که این طراحی جلوه و زیبایی خاصی به محوطه حیاط می دهد. برای ساخت سایبان گاه از پارچه های خاصی استفاده می کنند. . پارچه های استفاده شده در سایبان ها از پارچه هایی با ماندگاری بالا، محکم و ضد شعله تشکیل شده اند و در برابر خوردگی، وزن و مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

 

بهره بردن از سایبان برقی در حیاط به عنوان پارکینگ

در برخی از منازل مکانی به عنوان پارکینگ وجود ندارد. در چنین شرایطی عموما ساکنین از حیاط برای پارک خودرو خود استفاده می کنند. لذا وجود یک سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی سبب می شود، تا افراد با آسودگی خاطر خودرو خود را در زیر سایبان پارک کنند. وجود سایبان برقی در حیاط منزل مسکونی همانند یک زره محافظتی برای  وسایل نقلیه افراد مانند خودرو، موتور و دوچرخه عمل می کند.

تعبیه کردن سایبان با توجه به اینکه سازه ی مقاومی است، سبب جلوگیری از آسیب رسیدن به این وسایل در برابر تابش شدید نور خورشید در تابستان و بارش برف و باران در زمستان می شود.

از آنجایی که سایبان برقی دارای موتور الکتریکی است، در هر زمانی به راحتی قابل جابه جایی است.

سایبان برقی حیاط به شما کمک میکند نقص نبود پارکینگ خانه خود را در هنگام فروش جبران کنید و به راحتی آن را به فروش برسانید.

بهره بردن از سایبان برقی در حیاط به عنوان پارکینگ

ساخت مکانی برای تفریح و استراحت به کمک سایبان برقی

برخی از ساختمان ها حیاط با متراژ بالا دارند. اما استفاده چندانی از آن نمی شود. در چنین شرایطی گاه با ایجاد یک آلاچیق به کمک سایبان برقی در حیاط و چند تا صندلی و میز می توان یک فضای بسیار خوبی برای تفریح و استراحت را فراهم آورد.

همچنین استفاده از سایبان برقی در حیاط ها بالای درب ورودی تا حد زیادی جلوی ورود گرما را به خانه ها میگیرد . کنترل سایبان برقی از فاصله ۵۰ متری با یک ریموت انجام میشود و قابل تنظیم در زاویه مورد نظر هستند تا بتوانید به راحتی آن ها را باز و بسته کنید.

ساخت مکانی برای تفریح و استراحت به کمک سایبان برقی

استفاده از سایبان برقی بالای پنجره

استفاده از سایبان برقی در سر پنجره های رو به آفتاب روش هوشمندانه ای برای جلوگیری از ورود گرما به خانه از طریق پنجره ها به شمار میرود . اگر پنجره های خانه شما رو به آفتاب است و به این نتیجه رسیده اید که تابش مستقیم خورشید باعث گرم شدن خانه و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی می شود، پس با نصب سایبان برقی میتوانید از اتلاف انرژی و خنک نگه داشتن داخل خانه کار خود را راحت کنید.

از طرفی خیلی از افراد تمایل به نگهداری پرندگان در خانه خود دارند. اما گاه به دلایل مختلف مانند حساسیت  و یا بوی نامطبوع، قفس آن ها را در بیرون از پنجره ها آویزان می کنند. از طرفی باید به این نکته توجه کرد که پرندگان نمی توانند هر نوع تغییر آب و هوایی را  تحمل کنند. لذا وجود یک سایبان برقی بالای پنجره می تواند این موجودات دوست داشتنی را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی به خوبی حفظ کند.

از آنجایی که این سایبان ها دارای طرح بندی و رنگ های متنوعی هستند، لذا جلوه ی خوبی به نمای بیرونی منزل می دهند.

برخی از افراد تصور می کنند که وجود سایبان در پشت پنجره سبب دلگیر و تاریک شدن خانه میشود. اما باید بگویم که سایبان برقی را به کمک یک ریموت می توان تا حد امکان جمع کرد و در صورت لزوم آن را مجددا باز نمود.

 

نصب سایبان برقی برای بالکن 

وجود سایبان برقی در بالکن همانند سایر سایبان ها که پیش تر گفته شد، محوطه بالکن را در برابر تغییرات آب و هوایی محافظت می کند. بدین ترتیب اگر وسیله خاصی  و یا گل و گیاه در بالکن وجود داشته باشد، دیگر نگرانی بابت آسیب رسیدن به آن ایجاد نمی شود. علاوه بر این گرد و غبار کمتری وارد محوطه بالکن می شود.

وجود سایبان برای بالکن های طبقات پایین تر مزیت دیگری نیز دارد. سایبان برقی در طبقات پایین تر سبب می شود تا حریم خصوصی افراد بهتر حفظ شود.

نصب سایبان برقی برای بالکن 

مزایای استفاده از سایبان برقی در حیاط منزل مسکونی

  • این سازه برخلاف کارایی بالایی که دارد، قیمت آن بسیار مناسب و ارزان می باشد.
  • از آنجایی که سایبان های برقی با ریموت کار می کنند، نیازی به جابه جایی با اهرم مکانیکی نیست.
  • با توجه به اینکه سایبان برقی خاصیت جمع شوندگی دارد، بنابراین می توانید سایه بان را با توجه به نیازتان تنظیم نمایید.
  • اجرای سایبان برقی در زمان کوتاهی و با سرعت بالایی اجرا می شود. لازم به ذکر است که اجرای آن بسیار ساده می باشد.
  • در نصب سایبان برقی در برخی موارد نیازی به ریل کشی طولی وجود ندارد.
  • استفاده از این سازه به محوطه حیاط جلوه زیبایی می بخشد.
  • در برابر شرایط جوی نامساعد از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.
  • در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند
  • استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت و هم چنین آلومینیوم درجه یک از دیگر استانداردهای این سایبان برقی یرای حیاط منزل مسکونی محسوب می شوند.

 

قیمت سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی

قیمت سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی را با توجه به مواد به کار رفته در ساخت سایبان برقی، جنس پوشش یا پارچه سایبان برقی، نصب تجهیزات مدرن و هوشمند بر روی آن، ابعاد و اندازه سایبان و مساحت فضای باز اشاره کرد.

با در نظر گرفتن این فاکتورها و توجه به برند و شرکت سازنده سایبان برقی می توان قیمت نهایی سایبان برقی برای حیاط را تخمین زد.

 

سخن پایانی

اگر تصمیم گرفتید که برای ایجاد تنوع و زیبایی از سایبان برقی برای حیاط منزل مسکونی خود استفاده کنید، می توانید روی سایبان متین حساب کنید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)
درباره Shojaee

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 5 × 3 =