قیمت سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ متین طراح و مجری سازه های سبک با پوشش U.PVC با قیمت سایبان پارکینگ مناسب می باشد .
شرکت سایبان پارکینگ متین در زمینه ی ساخت سایبان پارکینگ ، سایبان ، آلاچیق ، اتاقک و دیواره کرکره ای جهت انسداد دید ، سایبان پارکینگ با پوشش U.PVC فعالیت دارد . قیمت های سایبان پارکینگ و سایر محصولات کاملا رقابتی می باشد.
ورق های U-PVC سایبان پارکینگ با استابلیزر آلمان دارای آنتی UV است که باعث افزایش مقاومت سایبان پارکینگ در برابر اشعه آفتاب می شود و اینکه UV موجود در ورق و همچنین براق بودن این نوع پوشش سایبان پارکینگ موجب انعکاس کامل گرمای خورشید می شود که پس از نصب بر روی سازه ، بالای سطح پوشش سایبان پارکینگ بسیار گرم و این در حالیست که زیر سطح پوشش سایبان پارکینگ سایه کاملا خنکی دارد . البته با کمی افزایش در قیمت سایبان پارکینگ این محصولات ارائه می گردند.
از دیگر خواص این نوع پوشش سایبان پارکینگ می توان به سایه روشن و خنک آن ، بیصدا بودن در مواقع بارندگی ، عدم نیاز به آب بندی سایبان پارکینگ ، عایق آن در برابر صوت و دما ، نصب سریع ، قوس پذیری ، وزن سبک و طراحی بسیار زیبای با قیمت سایبان پارکینگ مناسب اشاره نمود .
شایان ذکر است سایبان پارکینگ متین اولین اجرا کننده پارکینگ با برش CNC و نورد سرد با قیمت ایده آل و رقابتی در ایران می باشد و با بیش از ۸ سال سابقه درخشان ، آمادگی خود را جهت همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی در سرتاسر کشور اعلام می دارد . جهت دریافت قیمت سایبان پارکینگ لطفا با ما در تماس باشید.

لطفا امتیاز دهید .
درباره Shojaee

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 16 + چهارده =